SKIRTA
Aukščiausiosios ir vidurinės grandies vadovams
APIE MOKYMUS
Mokymai orientuoti į praktinį taikymą ir psichologinius bendravimo su klientais aspektus, emocinio intelekto ugdymą.
Mokymuose įgysite streso ir konfliktų valdymo žinių, išmoksite taikyti streso bei konfliktų valdymo metodus ir pozityvaus mąstymo technikas. Analizuosite konkrečias situacijas, aiškinsitės streso bei konfliktų priežastis, sužinosite kaip išvengti problemų pasikartojimo, atliksite praktines užduotis, ieškosite sprendimo būdų.
TURINYS
- Išsamus supratimas apie streso reiškinį;
- Gebėjimas atpažinti subjektyvųjį stresą ir jį kontroliuoti;
- Gebėjimas kontroliuoti mąstymą, vengti mąstymo klaidų;
- Streso valdymo įgūdžiai trimis praktinėmis technikomis;
- Supratimas apie konfliktus, jų priežastis ir dinamiką;
- Supratimas apie konsruktyvius ir destruktyvius konfliktų sprendimo būdus;
- Gebėjimas identifikuoti ir taikyti efektyviausią konfliktų sprendimo strategiją, priklausomai nuo aplinkos reikalavimų.
DALYVIŲ SKAIČIUS
Dalyvių skaičius: 5 – 30 žmonių
KAINA
Kaina sutartinė
Į atvirojo seminaro kainą yra įskaičiuota dalyvio medžiaga ir kavos pertraukėlės mokymų metu. Dėl vidinių mokymų jūsų organizacijoje susisiekite: