LEAN sistema

LEAN – tai efektyvi organizacijos gamybos sistema ir filosofija. Ši sistema skatina organizacijas koncentruotis į švaistymo pašalinimą, įmonės vidinės kultūros gerinimą, darbuotojų gerovę ir įsitraukimą.  LEAN įdiegimui reikalingas visų trijų grandžių – aukščiausios vadovybės, vidurinės ir žemutinės grandies įsitraukimas. Įsidiegusi ir prižiūrėdama LEAN, įmonė pasieks penkis pagrindinius gamybos tikslus:

LEAN

LEAN PRINCIPAI:

  1. Vertė. Padėsime Jums apibrėžti vertę, žvelgiant iš kliento perspektyvos. Vertė, ar vertę kurianti veikla – tai bet kuri veikla, transformuojanti produktą ar paslaugą taip, kad būtų patenkinti kliento poreikiai. Savo ruožtu pridėtinės vertės nekurianti veikla – bet kuri veikla, atimanti laiko ar padidinanti išlaidas, nepridėdama vertės klientui.
  2. Vertės srautas. Padėsime suvokti procesus ir pašalinti visas kliūtis, kurios neprideda vertės. Identifikavus vertės srautus (naudojant vertės srauto žemėlapį) beveik visada pamatoma daug švaistymo, pavyzdžiui, nereikalingų judesių.
  3. Tėkmė. Padėsime eliminuoti procesų trikdžius: peržvelgti procesus nuo pradžios iki pabaigos ir užtikrinti, kad procesų žingsniuose ar tarp jų nebūtų laukimo, prastovų ir švaistymo.
  4. Traukimas. Padėsime suplanuoti darbą pradėti tik tada, kai to reikia klientui. Gaminti tik tai, kas reikalinga ir kada reikalinga.
  5. Tobulinimas. Padėsime sistemingai tobulinti procesus, siekiant pagerinti efektyvumą, ciklo laiką, išlaidas ir kokybę. Tikslingai šalinti pagrindines blogos kokybės priežastis. Mūsų tikslas – kad Jūsų kompanijoje klaidų apskritai nebebūtų.

LEAN NAUDA:

  1. Sumažėja gamybos laikas;
  2. Pagerėja gaminių ir paslaugų kokybė;
  3. Išauga pelningumas;
  4. Sumažėja atsargos;
  5. Pagerėja konkurencinė pozicija rinkoje;
  6. Produktai ir paslaugos klientams pristatomi laiku;
  7. Pagerinami santykiai su tiekimo grandinės nariais.

KAINA:

Kaina priklauso nuo įmonės pageidaujamos paslaugos atlikimo būdo, išpildymo ir galutinės parengties.

Dėl paslaugų susisiekite: